srijeda, 29. lipnja 2022.

DIŠEM U IMENU SVETE LJUBAVI 💕💦🕊

U tvome imenu ljubavi,
oslobađa se i plovi duša moja.
U moje zakrčeno srce
stiže bujica milosti i 
odnosi nabujalo granje sa osrčja.

Sa mirisom Raja spaja me 
dodir tvoje duše.
Lutajuća je bol do tebe,
suzama je umjesto biserima 
ukrašena haljina moja,
ali ne žalim, emocije 
čiste ljubavi Bog probrazi.

Sve dok ja i ti ne budemo potpuni,
sjedinjeni sa glasovima djece,
sa anđelima i svim svetima,
mi ćemo vjerovati da muka donosi milost.

Sjedinjena sam sa srcem tvojim,
jesam ja sam mu otkucaj brižni,
koplje bolova izdržati ću...

Jer si ti cvijet nebeski,
koji je raširio latice nad mojom
uplakanom dušom i rekao
dragosti moja ma smij se 
ti si radost anđela, pjesma svim svetima.
Ti si i nebu i zemlji tako raspeta utjeha.
Nisi zalud u okovima.
Voljena si od Gospodina.

Boravište moje je u tebi.
Tvoj sam.
I tu sam gdje nemamo ništa svoje,
u opipljivom svijetu,
a gore mi imamo sve.
Nađeni smo gdje nas radost Božja očekuje.

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 29.06.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar