srijeda, 13. srpnja 2022.

DARIVATELJU

Darivatelju moj, obilne su milosti tvoje za dušu moju... činiš me svojom i kada se čini da patnje tijela podnjeti ne mogu. Milosti moja ljubljena, Ti se boriš za ono u meni, ono puno života i ljubavi. Ti znaš Gospodine da ja nisam grijeh, da ja nisam bolest, ti znaš dobro svo moje trpljenje napasti i da želim blažen mir, radost i oslobođenje. Zahvaljujem ti jer sam spoznala da me gledaš samo u srce dok to srce biva pokajničko, rasplakano, molitveno. Zahvaljujem ti jer me blagoslivljaš pjesmom, dok mi prijeti tišina. Zahvaljujem ti što vjerujem u novo tijelo, u kojem će se osloboditi moja duša i tada ću biti baš ona kakvu si me poželio. Nova i bezbolna, puna darova za Tvoju dobrotu. Duše Sveti golube moj, škakljucaj moje boli da ozdrave, obraduj mi kosti satrvene. Iscijeli svaki atomić moga bića, neka se nastavi duhovna ljubavna priča. Ti me možeš ozdraviti samo jednom Riječju. Naredi mi je, objavi mi je... Šteta je ove ljubavi u meni, služila bi, izbavi me iz nemoći, moćima uskrslim. Amen.
Sa ljubavlju tvoja Ana Emanuela,
Bilaj 13.07.2022. 🎺🕊

Nema komentara:

Objavi komentar