subota, 9. srpnja 2022.

VJERA U LJUBAV OD BOGA

To što je u tebi, pripada ti za vječnost! Nije zalud potreba za ljubavlju. Nije zalud jer sve poželjeno iz ljubavi negdje samo na nas čeka. Ljubav se bori za ljubav, neraskidiva je. Mislim se i da te nema, od rebara mojih napaćenih stvorio bi te Gospodin, udahnuo bi ti život iz moga križa. Da anđele, ovaj put bi žena bila junakinja. Velika je ljubav moje duše, zato bi te stvorio, vjerujem Mu. Vjerujem da me sveto ljubi duša tvoja nebeska. Rebro moje voljeno nek mi te čuva sve sveto i obrani od svijetovnog. Tebe mi ne mogu oteti zavodnice. Tebe zavodi vjerno samo moja duša. Božji si i samo moj za zauvijek. Moje okano, moje slađano, moje mirisno, moje ljubljeno sav si od ljupkosti  i činiš da moja bol ima smisao. Ne žalim ni da me razapnu, opet bi bila tvoja u uskrsloj ljubavi. Ne mogu mi te iz mene isčupati... ne mogu mi ljubav svetu ukrasti. Ti si moj ljupki zaručnik, moja molitva, moje jedino bogatsvo na križnom putovanju. Mogu se ja odreći svega, samo Boga i vjere u ljubav moju nikada. Ušuškani smo u nadu nad nadama. Zagrljeni smo oduvijek molitvom i čuvaju nas anđeli i povorka svih svetih, naša ljubav radost je Božja. Ti me vidiš kao što Mali Princ gleda, srcem na srce. I da prisni smo kao dva bijela krila mi smo, letimo skupa u duhu. Mi smo jedno. I nebi ja sad iz ove patnje tijela, kad znam da je zbog ove muke u meni tvoja duša legla. Tu si ti moj skriveni junak, moja vjera, moja najlipša molitva, moje sunašce, prihvaćaš me, voliš me. Da, ja te takvog osjećam i vjerom ljubim. I ne žalim mač do mača, to si me ti zvao k sebi... zabranio da me imaju krivi. Kako ćemo se radovati nakon Golgote moje ljubljeni živote. Isus nam priređuje čudesa. A ti si već sada moje čudo vjere, moj osjećaj ljubavi u sred boli. Moj antibiotik, moja duhovna terapija. Amen. 💦🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 9.07.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar