četvrtak, 7. srpnja 2022.

SJEDINJENI

Noć mi počima pjevati o tebi...
Volim te ovdje gdje je bol 
nadvila krila i ne ispušta me 
iz zagrljaja.
Promatram zvijezde, 
kao da mi tvoje oči sjaje...
a to su samo suze moje.

Voljeno moje, 
predukus nebeskog sna 
mi pruži usnulim usnama,
poljubi mi dušu dušom,
samo ovaj tren.

Podari mi svu onu ljubav 
koju zazivah, odnesi me 
vjero moja u kućicu punu djece.
Oplemeni me, zacijeli me.
Da se oslobodim,
da odmorim u rajskim perivojima.

Nađi me, dok me sunce grije...
budi u njegovim zračicama...
Po lišću mi ispisuj poruke o 
vječnoj ljubavi...
Po mirisima uskrslih cvijetova 
donosi mi svoje mirise...
U vodi koju pijem ti utažuj moju
žeđ za ljubavlju. 

Reci svima voljela me i 
ja sam volio nju.
Voljeli smo se razdvojeni 
kostima, krvlju i mesom,
ali sjedinjeni duhovnim srcem i
duhovnom dušom,
istinskim postojanjem 
vjere u ljubav vječnu.

Golub umire kada spusti suzu,
mi ćemo morati živjeti vječno
i navještati osmjehe. 

Nebo koje se širi u tvojoj duši,
kućica je moja.
Izrezbario si nas od iverja...
koje se je zabijalo u srce.
Od trnja si zaštitio zid plača,
da nitko ne uđe u tvrđavu u
kojoj se za nas moliš.
Nebi želio da me druge otjeraju od tebe,
neka me sve i da samo spavam,
tebe sanjam.

Probuditi će me Onaj od vječnosti
dat će mi da te vidim. 
Jer hoće smjestiti će ovu 
duhovnu ljubav u 
neraspadljivo ruho.

Bit ću ti lipojkica, bezbolna i mila.
Biti ću rasplesana i raspjevana.
Miomirisna haljina osvanuti će na 
mome novom tijelu. 
Biti ću Božja i tvoja služavkica. 

Želim s tobom koji si samo moj,
živjeti u stanu 
koji nam priređuje Isus. 

Doći će dani radosti vječne.
Ljubav uvijek pronađe ljubav.

Dragosti moja bolom križnog putovanja,
isprosimo ljubav vječnu.
Jer sjedinjeni smo,
postojimo u Gospodinovom planu. 

Zar bih te opjevavala da te nema. 
Zar bi me našla duša tvoja u duši mojoj,
kao anđeo ljubavi da ne postojiš
u tajni Boga Živoga.

Vjerujem u ljubav, 
sve i da se zamrači,
bolest mi sve zabrani.
Tebe ne može nitko od mene otkinuti.

Amen. 💦🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 7.07.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar