petak, 15. srpnja 2022.

VOLI ME SVETO DA MOGU BITI SVETA 💏

Dođi raspjevan sa svojom dušom.

Dođi uspavaj mi vjeđe...
jer viđaju te sve rjeđe.
Snom mi priđi...
snom me voli.
Treba mi ljubav nekoga tko moli.

Ne znam bez ljubavi biti sveta,
ne znam bez ljubavi biti spokojna.
Dođi samo me sveto voli.
Da ti java ne zasmeta,
da te moja duša osnaži.

Obuci se u moju bajku,
igrajmo se kao djeca.
Ozdravimo skupa.
Nosi me u srcu kao
vjerni otkucaj života,
da se ne bojiš prah postati,
jer ćeš sa mojom dušom
vječno ostati.

Vidi,
pružam ti ruke,
grlim te svakim stihom.
zrela je ipak moja djetinja ljubav.
Ona je slatki grozd što te u gorčini prati.
Ona je više od vina, ona srcu i duši prija.

Znaš li okvir smo i slika,
mi smo skupa mala ikona ljubavi.
Vrijednost nebeskih muzeja.
I mi ljubljeno plačemo krvave suze,
od zagovornih molitvi predaka
stvoreni smo kao jedno.

Zato me sveto voli,
da zbog bola ne griješim,
da sveta mogu biti,
sa tobom se u naše
sedmo nebo sakriti.

Rođeno je u nama sve ono što volimo.
Sa dječicom se mi u srcu već molimo.
Vjera je imanje duše,
bogatstvo nepropadno.
I da izabrala sam voljeti te
pronaći te na Božjim dlanovima
i zaspati sama na njima,
sve dok me ne probudi ljubav
o kakvoj snivam. Amen. 🎺🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 15.07.2022.








Nema komentara:

Objavi komentar