nedjelja, 17. srpnja 2022.

MOLITVA DUHU SVETOME

MOLITVA DUHU SVETOME 🎺🕊

Duše, Duše Sveti
sa Trona poleti,
zakalaj mi vode ozdravljenja,
potapšaj mi umorna ramena.

Ozdravi me sveta ljubavi.
Poteci mi venama,
ozdravi mi tijelo
svojim svetim strujama,
objavi mir ovim olujama. 

Svete kapi nek natope
moju dušu,
da nikada više ne 
doživim sušu.
Oazu u život povrati,
neka te miomiris vjere slavi!

I kosti mi bolne uspravi,
hramove svoje obnovi,
zastave pobjedonosne zavijori
u katedrali duše.

Ti ne želiš moje boli, 
ti želiš samo da volim!
Ti ne želiš muku,
ti želiš oslobođenje od ropstva.

Zato dođi ozdravi me ti,
navijesti kraj ove nemoći.

Moći ljubljena gospodar mi 
vječni budi, za život se moj trudi.
Zapovjedi mi da plešem,
i ustati ću, i bolna plesati ću,
jer se sve moje nada čudu.

Moram ustati, djecu roditi,
moram poći na hodočašća duga 
tebe i majku pohoditi,
moram se na novo roditi.
Ne smije ljubav umrijeti.

Udijeli mi muža, 
koji radost mome križu pruža.
Da ti skupa ugodimo u svemu.

Oživljuj me, cjeluj me ti,
koji krstiš vatrom i ognjem,
koji si voda vječnog života.
Moj život je u tvojim krilima,
nosi me, oblikuj me
ljubljena radosti.

Blagoslovljena tvoja providnost
moja milino,
moja smirno,
moja dragosti, 
moja vječna radosti! 
Sa ljubavlju Duha Svetome, 💗
Ana Emanuela, Bilaj 16.07.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar