petak, 8. travnja 2022.

SNOVIĐENJE DUŠA

Usnula sam čudesne livade 
i najlipši cvitak kraj sebe,
tebe slađani anđele!

Iz srca ti je smirna tekla, 
istinu mi je o ljubavi tvoja duša rekla!
I suza do suze je potekla,
nastala je slađano ozdraviteljska rijeka.
I ja sam iz te rijeke ustala, 
u najlipšoj svečanoj haljinici ka tebi došla,
i vječno sa tobom ja sam ostala,
tvoja zaručnica duše postala. 

Srasla ti na srcu tamo gdje je rana,
nemam više ni boli, ni mana. 
Tvoja ljubav meni je čudo isprosila. 
Ostala sam ti služiti u našoj kućici,
ostala sam pjevati tebi i našim
nebeskim bliznakinjicima i dečkiću.

Duša je dušu zagrlila. 
U radosti smo svetoj nađeni,
jesmo ljubavi vječna moja.
Vjera nas je sačuvala,
Isusova tajna nagradila.
Cvijeće sam tamo gdje je trnje posadila...
cvjeta... i nikada neće uvenuti.

Naša obitelj u duhu postoji. 
Duh Sveti neka sve obnovi. 
Nepravdu pravdom rajskom ispravi. 
Amen. 🕊

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 8.04.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar