nedjelja, 3. travnja 2022.

IME LJUBLJENO

IME LJUBLJENO, 💕💦🕊
ime od anđela, prijatelja i mladića.
Ime rajsko izniklo poput ljubičice
u sred trnja.
Ime moje ljubljeno, što te blagoslivlja
sunce dok osvanjuju tvoje uspavane oči.
Tebi se radujem kao nekome svome,
nekome tko smirajem teče u moje
zakrčeno srce i uklanja grane,
darujući bistre izvore povjerenja.

Noćivam i budim se u tvom
anđeoskom imenu.

I koliko je evo još puteva, do tvojih očiju,
koje me dušom promatraju.
Na Božjim dlanovima čekaju...
koliko je još čekanja na uskrslo u nama,
ono najlipše što život nam raduje.

Ali znam te čekati vjerom,
zato;
Čuvaj mi ruke molitvene,
čuvaj to milo čelo za moj blagoslov.
Nedaj te ruke tuđim rukama,
nedaj da mi te otmu.
I ne daj stopama da te odvedu od
mene daleko, da mi se zatre put.
Ti ako treba i leti,
ali nemoj me ostaviti samu,
jer zima je velika i
bit će mi i gore od djevojčice sa šibicama.
Smrznut ću se bez ljubavi tvoje,
prehladit će mi se srce i
neće više željeti kucati bez tebe.

Dođi mi kao što proljeće dolazi,
procvjetaj, zamiriši,
za nas diši, ja dišem...
ja na vjeru u ljubav mirišem.
Pod križem sam radosna.
Jer si mi radost uz Gospodina.

Jelenče moje srnica je tvoja u rešetkama,
tvoja molitva iz ljubavi izrečena
samo me može osloboditi iz pećine suza,
takva je naša bajka na zemlji,
istinita i vjerna.
Iskrast ću se moje stasito i glasito,
zovi me...
nadjačati ću okove...
pobjeći ću iz bola u svetu ljubav.
Da vidimo sve molitveno...
da se igramo sa našim lanešcima
u Jeruzalemskom dolu.

Blagoslovljene nam molitve,
koje se grle u Presvetom srcu.
Vidit ćeš služit ću ti,
radost ću ti vjerna biti,
bolest će se moja preobraziti u služiti ti,
u voljeti te vječno.
To je sve što tražim,
od onog imena na Božjim dlanovima,
koje prijanja uz  ime moje poput
nježnih latica na pupoljak ruže.
Jahve te zna, On te za mene oblikovao.
I budi tu, budi samo moj.

Blistaj anđele
po svim tim zvijezdicama mi
osmijehe šalji...
i po sunašcu zagrljaje...
Molimo kao da ne postoji patnja,
molimo kao da je sve uslišano iz ljubavi.
Primimo radost ljubavi u dušu,
da se sve oporavi, zacijeli.
Amen. 💦🕊

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 3.04 2022.


Nema komentara:

Objavi komentar