četvrtak, 28. travnja 2022.

LIPOTO MOJA

Lipoto moja ne tražim te kao što se traži ljudska prolazna lipota, ne tražim te kao što danas u modernom svijetu čovjek čovjeka traži, ja te tražim na način kao što se traži Bog i anđeli, sve sveto. I ne želim oči čija će ljubav za mene zbog muke i tuge ugasnuti, zbog rana i mana, zbog mučeništva nestati. Lipoto moja ja te tražim kao što tražim sveto lice, tražim te osjećajem vjere, tražim te miomirisom ljubavi, tražim onu požrtvovnu pomast koja teče iz tvoga srca. Moj je to lijek, kada neko moj nalikuje na Krista i duša mu je iskrena i čista. I da tražim pobožanstveno biće u najobičnijem čovjeku, onog koji nalikuje u djelu ljubavi na Gospodina i oči mu sjaje milošću. I takvog te želim zadržati vječno u svojoj duši, obradovati Svevišnjeg ljubavlju našom. Omili se duša duši i srce srcu, omili se ono što ide sa nama u Raj. To je istinska vrijednost, vrijedna čekanja. I znaš što nema šanse da će moja ljubav ikada prestat, moja ju je muka umnožila. Pripravi se za moju ljubav koja ne odustaje nikada. Nemam ja kuda sa njom, osim da je darivam, onom koji je moja isprošena ljubav od Boga. I znati ćeš lipoto moja jesam li te vrijedna, kada udahneš ono što sam uistinu ja. I ne slušaj ljude koji sude, ni tamu, ni muku, ni bolesti moga tijela, slušaj samo ono što bi duša tvoja uz dušu moju htjela, osluškuj srcem što bi mi postali kao jedno. 💦🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 28.04.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar