ponedjeljak, 11. travnja 2022.

RASPETOJ LJUBAVI

RASPETOJ LJUBAVI🔥🕊

Drvo raspete ljubavi,
križu sveti voljeni,
na tebi nam nepresušan
izvor milosti,
iz kojeg poput 
krvave kiše pada 
predragocijena krv Kristova,
koja nam grijehe briše.
Za nas Spasitelj trpi, umire
i suze mu anđel briše.
Ispire ljubav staro u nama i 
čini sve novo.

Isuse ti nas oslobađaš
čavlima, krvlju, znojem, suzama,
šutnjom i trpljenjem 
dok muka je neizustiva. 

Nosiš nas na križu,
kao na arci spasenja,
ka Ocu Nebeskom
gdje za sviju stanova ima i 
u njima je ozdravljujuća toplina. 

Kao košuta ranjena stojim
pod dno križa,
želim te utješiti pjesmom
i biti ti u ovoj muci sve bliža.
Sve u meni vapi oprosti Gospodine.
Oprosti jer grijesima i ja ranjavam te.
Slaba sam u nemoćima i bolestima svojim,
ali gledaj me samo po ljubavi 
sa kojom ti se molim.

Blagoslivljaš me 
svakom kapi 
predragocijene krvi i vode
i činiš brižno da moja bol,
putem boli tvoje ode.

Obnovi čudesa u nama,
po darovima Duha Svetoga.
Ispuni nas hvalama,
molbenicama,
nadom i uzdanjem u 
nestanak rana. 

Mlado Sunce sa visina,
molim te pomladi nas iznutra,
da izađemo iz grobnice grijeha
u oaze blagoslovljene Sionske.

Nahrani nas plodovima ljubavi,
sa stabla vječnoga života,
u tebi nam je sva dobrota. 

Umorni smo Isuse,
a ti si učinio da odahnemo u
milosti tvojih predragocijenih rana.

I koliko god da smo grešni,
ti nas uvijek opravdavaš,
jer si žedan i ti našeg povratka u Raj.

Ti Isuse u nama vidiš onaj sjaj duše,
onu ljubav koja se putem tvoje muke
pročišćava za radost Oca Nebeskoga.

Blagoslivljamo ti rane i želimo da
ih naše pokajanje zacijeli,
da se tvoji rasuti biseri vrate u 
školjku nebesku i budemo svi jedno
sjedinjeno Tijelo, tvoje uskrslo.
Amen.💦🕊

Sa ljubavlju tvoja
Ana Emanuela,💜
Veliki Ponedjeljak, Bilaj 11.04.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar