utorak, 19. travnja 2022.

MOLITVA ANĐELU ČUVARU

Da ne zaspanem u očaj anđele Kristov tješi me, jer vrt je moj još uvijek pun trnja dok u ruže uskrsle vjerujem. Ne daj mi bjelokrili duše ljubavi da me bol natjera da jadikujem. Posudi mi harfu ljubavi moja, moja radosti, izbavi me iz zemaljskih žalosti. Raspleši me, razigraj me, nisam od postelje bolesničke, nit mi se mlađahnoj u humku spava, gle me u dušu sva je puna života, igrala bi u kolu, dječicu rađala, gdje bi ljubav moju strijela zloga sad pogađala. Anđele Kristov obrani me, rascvjetaj krila svoja iznad duše moje. Pomozi mi na sveticu biti, ne na grešnicu kojoj smeta muka, neka me drži vjera da je uz mene uvijek Kristova ruka. I nije mi zalud muka. U njoj ljubav sveta krijepi moje dane. Bjelokrili anđele  vodi me, znam ti voliš me i kada bol me robuje. Zato te Gospodin i šalje, jer na putu sama nebi mogla dalje. Milost si anđele čuvaru, voliš me noću i danju. Amen. 💦🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 19.04.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar