četvrtak, 21. travnja 2022.

MILOSNO MOJE

Možda sam mogla birati 
najlipše tijelo...
duši se to još pri stvaraju nije htjelo...
što da nekome budem 
predmet pohote, napasti...
Bolje da se želja za mnom svima ugasi.
Samo jedan naći će me života vrijedan.
Možda sam mogla birati 
najlipše lice, 
a moje Isuse rasplakano i trnovito 
bješe na tvoje napaćeno,
porugom odbačeno.
Možda sam mogla birati 
najuzvišeniji posao svijeta,
bolest mi je odnjela i onaj najmanji.
A opet zadobih sve u tvojoj 
otkupiteljskoj ljubavi.
Po ranama milosnim...
Služim ti iz ljubavi,
pokušavam ti bar malo ličiti,
sliku tvoju opravdati...
jer si me na nju stvorio.
Pa neka krvarim,
sve ću milosno moje
ja Tebi iz ljubavi.
I neka me boli, tako te 
još više volim!
Ne može mi više smrt ništa,
jer u životu moj Jeshua blista!
Sve novim čini,
ljubav besmrtna! 

Ti si Isuse moj jedini sretni novčić,
kojem se radujem u fontani nebeskoj,
iako sam na zemlji! 
Ti sve ispunjavaš, ti moje molitve znaš. 
Ti si moje najlipše imanje vječne ljubavi.

Amen. 💦🕊

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 21.04.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar