nedjelja, 24. travnja 2022.

ISTINSKA ZGODNOĆA

A ajmo sad onako ljudski, nismo li svi kosti  zgođušne, ne gledajući na salocepse 🤣😅 hram smo Božji stasiti, čak i oni u invalidnim kolicima... nisu li čudesni... Čudimo se svemu, a više i ne tome kost da oživi iz praha... oči male da vide toliki horizont. Jezik kao namanji organ toliko toga može stvoriti... uši najlipše pjesme čuti... Tko smo mi u svojoj patnji... ma sama ljubav nebeska, uzela obličje sluge da se proslavi Bog. I eto nije mi žao što oduvijek izgledam kao trudnica, sad me to podsjeća na simbol zaštitnice dječice nerođene i rođene, ja u muki gledam ono lipo. Bi kako nebi bilo bi ni lakše da sam ko leptirica, odma bi imala sto ljubavi, poslova na pretek, svega i svačega, al što će gusjeničici maloj to, ona voli čekat preobraženje i proces... iz prave patnje dođe istinski blagoslov, i ljubav i ozdravljenje i blagostanje... Iz duhovnog jedino može doći radost u život. U Bogu se gradi vječno imanje. Moj proces traje od 1983. i ne zamarajte sa zašto, to je križ iz ljubavi da je i nešto loše ja to nosim iz ljubavi kriva, ne kriva loza, ili neko, ja svima praštam, ako treba trpiti što da ne, ljubav ne umije drugačije, na milosrđe je Božje. Ljubi i kada je razapeta. A oni što su me osudili, oke... a dali može biti kriva bebica krštena, da li može ona biti predmet čuđenja, među svima drugačija nastala... Možete kriviti i curicu i ženu.... ali djetešce novorođenče nemožete, povoji su moga tijela i duše već tad bili na Krista, al sve oke ta bebica valjda se smijala pri rađanju umjesto da je plakala radošću se svetom branila! Amen. 💦🕊

Sveti Josip je savršen tesar, ala siluetica lipi isprosit, tjelesa nova nepropadna. 
Ne treba se bojati bola glinena posudice. Sveti dlijet djeluje na pravi način, samo rezbari ljiljane bijeli, blagoslovi nas. Amen. 

BUDI PRIJE SVEGA ZGOĐUŠAN U DUŠI, ZGOĐUŠAN U ČISTOJ LJUBAVI! 💕💦🕊

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 23.04.2022

Nema komentara:

Objavi komentar