utorak, 19. travnja 2022.

NAĐENI U GOSPODINU

Trnjem uskrslim rascvjetao se put,
moj put...
Ostavila sam čavle da izrastu u cvijetove,
ostavila sam suze, strahove, 
okove, bolesti velike... 
to ionako nije nikada bilo moje.
Samo me robovalo.
Pokušala sam biti samo duša, 
samo ljubav molitvena što 
glas sveti sluša.
I samo tako našla sam oči koje
me vole, koje se mog križa ne boje.
Smijala sam se, nisam više plakala.
U toj vjeri uslišanje sam vidjela.
Obukao me u odjeću vječnog proljeća,
izvukao srce iz zime,
blagoslovio mi ime.
Našli smo se tamo gdje nas je 
sve očekivalo, u Gospodinu.
I pustite me zlodusi, 
pustite me dobrim dusima vječne ljubavi.
Tamo u vjeri ja sam novorođena.
Kristovom milošću vođena.
I neka mi bude po naumu Raja, amen. 💦🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 19.04.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar