petak, 29. travnja 2022.

MOJE VOLJENO

MOJE VOLJENO 💕💦🕊

Stižeš kao lahor,
bujice bola preobražavaš u radost.
Ko cvijet si milosti iznikao 
iz krvavih snijegova, borac voljeni moj.
Javljaš se u obrisu svega što gledam...
ti si moje disanje...
Pa što po nekad i muka, čežnja...
sve je to za ljude.
Al to kako se mi volimo,
to je nezaustavljivo sve do Raja,
pa za vječnost.

Tvoja svjetlost ozdraviteljska 
pada na moju dušu,
pa se nosim sa križem kao sa igračkicom,
sve ti ja nešto komična, 
nije bol moja, samo radost je!

Strijele mi zemaljskih iz srca čupaš,
znaš da mogu iskrvariti,
pa mi kažeš ako zaboli,
smij se u krila ćeš Božje milosti.

Zacenula ja uz anđela radosti,
nema me nigdje u žalosti.

Proizlazi iz rajske svjetlosti, 
i samo moj je, sav od ljubavi.
Njega mi nisu ukrale ni dive, 
ni zgodnice, ni hitre bezbolne.
On me birao baš Kristoliku,
baš da mu pašem uz Kristoliku dušu. 

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 29.04.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar