četvrtak, 7. travnja 2022.

OPROSTI ZA SUZE

💧OPROSTI ZA SUZE💧

Ako te je ikad suza moja dotakla, 
oprosti, nebi ja da krila bijela 
crnom tintom moja bol žalosti.

Kada je god padala kiša, 
bila sam joj ko sestrica,
sve sam svoje emocije u potoke 
svete skrivala, samo da bi te 
radosno voljela.

Eh htjela sam te naći bezbolna.
Eh htela sam ti biti duga,
sunašce u očima.
Jesam baš sam se trudila,
baš sam bila preglasna...
Raspjevana ptičica, koja je pjevala
iako je bačena u trnje.
Nadala sam ti se oazo moga sna.

Oprosti za svako traženje tvoga lika,
oprosti anđele što su me 
vezale boli velike. 
A tako sam te željela naći,
ma ne baš ja tebe ti da mene nađeš.
Znaš još kad... 
od 18 te, bilo bi dobro da si tu.

I ja ne odustajem dušom,
a tijelo koda mi umire. 
I osjećam te i kao da vidim te,
kroz suze i bol koji mi ipak nadu ne uze.

Uplašim se da nisi fatamorgana,
i da sam u pustinji ipak sama. 
Dal su baš svi nečiji i tuđi...
a ja sam samo za ono budi moj.

Ljubim tebe koji križ moj zavoli,
onako kao iz pjesme nad pjesmama. 
Tebe koji si mi oduvijek vjera i molitva.

Padam u nesvijest,
a tvoje je srce moja postelja. 
Dušom sam tamo gdje sam trebala biti.
Dušom sam samo tvoja i Božija.
Amen.💦🕊

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 7.04.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar