ponedjeljak, 18. travnja 2022.

ISUSE SPASITI ĆEŠ MOJE MOLITVE

Gospodine Isuse, kako si me poučio po moru suza hodati i osmjesima vjere letjeti, pa zaroniti duboko i ostaviti u svetim neistraženim školjkama svoje molitvene  biserne struke. Kako sam te dražesnog i ljupkog srela u sred hrama svoje duše u kome si me tražio i snažio, pod križem odvažio. Koliko je samo tvoje uskrsle ljubavi u meni, da bi mogla izdržati ovu muku, koliko duhovnih darova meni si dao, a nitko me kao ni zgodnu, ni uspješnu nije znao... a ti si moju nutrinu vidio, moga se tijela tvoje tijelo nije postidjelo nikada. Jer si jedini istinu znao, jedini se za mene predao, trpio i iz ljubavi se strpio, umirio me pjesmama, kada sam htjela umrijeti, nestati, disati prestati. A sada moja bol nije zalud jer je ta bol iz ljubavi za Tebe. Isuse Ti ćeš izroniti moje bisere, uslišiti ćeš sve moje molitve. Jer na Nebu se usliši sve što duša na zemlji svim srcem voljela je. Znam Spasitelju spasiti ćeš molitve moje, uslišanjem. Ispraviti ćeš nepravdu iz doma svoga, jer me iz Svetišta svoga promatraš i upućuješ. Ljubim te Gospodine i blagoslivljam biserima duše. Amen. 💦🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 18.04.2022. 

Nema komentara:

Objavi komentar