subota, 23. travnja 2022.

Uskrsnuo si i moramo zacijeliti u Tebi Isuse

Uskrsnuo si jesi Gospodine i u tvoje torinsko platno sada je obučen cijeli svijet. A to što je ljubav još uvijek prividno razapeta, to je samo znak da moramo svi doći k Tebi da zacijele sve rane Presvetoga srca i ti se proslaviš po malenima i vapajnima. Svi smo mi u Tebi krećemo i nema nam života bez tvoga daha. Znaš nije mi više žao što me boli i što trpim, ja tako više nalikujem na Tebe. A nema lipšeg na ovom svijetu od nalikovati na Onoga koji se daje iz ljubavi svima, pa i najgorima. Milina je biti dio tvojih rana, jer znam da odvode cjelivanju i vječnoj radosti. Suzama te blagoslivljam moja ljubavi. I evo ti križa moga, nosimo ga skupa mi pred lice Oca Nebeskog da ga usliši, darovima Duha Svetoga nagradi. Lipo mi je sa tobom Isuse Emanuele, ti ime si duše moje, moje te napaćeno obličje proslavlja, osjećam ljubav nad ljubavlju koja teče stalno... koja tješi i ljubi moju dušu. I biti ću nova, jer ti si obećao sve novo. Oblikuj, cjelivaj svojom predragocijenom krvlju sav moj život, amen. 💦🕊

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 23.04.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar