srijeda, 6. travnja 2022.

BLAGDAN SI MOGA OZDRAVLJENJA

BLAGDAN SI MOGA OZDRAVLJENJA 💕

Djelima svečane ljubavi
reći ću ti 
da te volim moja nježnosti,
jer ćeš ti biti 
remek djelo Božje milosti.

Ti si cvijetak ljubavi, 
onaj miomiris utjehe 
u dolu Jeruzalemskom.
Ti si moja
siluetica radosti,
osmijeh vječne mladosti!
Moj smiraj dok boli,
onaj koji mi daruje 
svježinu, čist zrak 
i bistru vodu iz potoka ozdraviteljskih. 

Kako su divni tvoji dlanovi,
od molitve satkani...
kako su divna tvoja stopala,
dušom sam ih izljubila, u 
suzama oprala. 
U tvojim kostima jakost je Božja,
ukras ti je srca aureola Kristova.

Samo tebi mogu reći ljubljeno moje,
u tebi sve tajne moje postoje,
kao u riznici ljubavi.

Kome da dam na čuvanje 
ovoliko čuvane ljubavi, 
kome da darujem notu do note,
čineći od njih pjesme ljubavi?

Tebi ću ih Kristolikome dati, 
tebi da ih srce tvoje čuva 
kao mile uspavanke i budnice.
Blagoslovljen ti vid,
da me ugledaš baš onakvu kao 
što me Bog stvori,
da me vidiš kao On srcem.

Jer mileno, 
tijelo je ovo poput 
starog odijela, 
da sam najlipša zalud bi bilo,
ako te nebi voljela 
i u molitvi stalno imala,
milost tražila 
i tako se pod križem snažila,
za život se odvažila. 

Sve će propasti, 
osim pjesme o vječnoj ljubavi.
Uvenuti će i cvijetovi najlipši,
ali neće duša, ne ja i ti.

Znaš, moram ti reći da te volim sveto,
moram ti to reći da se zvijezdice u
tvojim toplim očima raduju 
sjajem neugasivim.
Moram ti reći da sam bolna od svega,
i da vjerujem da je čista ljubav 
moje ozdravljenje. 

Ti si moj blagdan zdravlja, jesi nježnosti.
I čekati ću te, jer te u srcu nosim,
kao orden pod križem, 
kao krila vlastitih ramena,
ti učiniš da je sve tvoje i moje.
Da smo u duhu jedno, 
svih postaja i muke vrijedno.

Sija nam križ na kraju tunela,
a mi se skupa penjemo.
Ne odustajemo od vjere u 
nježnost u sred grubih dana. 
Ti si uvijek uz moj križ,
i ja nisam sama u sred 
napada crnih vrana.
Jer me voli bjelokrili anđeo,
jer me brani molitvom i istinom.

Sa ljubavlju Ana Emanuela,
Bilaj 6.04.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar