ponedjeljak, 25. travnja 2022.

DRAGOST U LAGUNI RADOSTI

DRAGOST U LAGUNI RADOSTI 💕💦🕊

U bolu tijela sprečava 
moj očaj duše voda ljubavi.
Sveta voda u kojoj ustajem nova.

I kažu ništa se ne događa,
a u meni se zbilja sve to događa.
Samo osjećajem svete vjere
vidi se zraka preobraženja.

Ranjena, ali ne krvarim suviše...
Tužna, ali se smijem previše...
I koji je to šum voda...
što me tješiti ne prestaje... 

I iz tih voda Jeruzalemskih ustajem, 
živjeti ne odustajem.

Prokislo srce cjeliva, 
oči ljubavi tople me,
krastice otpadaju, sve novo je.

Šapat zadivljujuće osobe je tu.
Daruje mi novo ruho,
i vidim usijano odjelo anđela,
moga anđela,
pun je ljupkosti, sa usana mu teče 
ljekovita radost.

Bol do bola, ko stijena do stijene,
na kojoj te tražih kao čudo.
Pojavio si se kao vizija vjere
tu u meni.

Duša si puna smirne i mirisnog bilja,
riječica obasjana radošću potoka,
prepune ti ruke slatkih plodova.
Sav si od dragosti i ime ti je
dragost srca moga.

Nedam ikom da te dirne,
ne dam ikom da mi te otme 
od moje vjere duše.

Nedam te bolesti, patnji, nepravdi...
beznađu,
jer ti si nada moja vječna, 
nepropadna. 

Ja ću uvijek biti u ljubavi,
da nas nitko i ništa ne rastavi.
U tajni otkriveni.
Čudesni u laguni radosti.

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 25.04.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar