ponedjeljak, 18. travnja 2022.

LJUBAV JE KRISTOVA SAHRANILA SMRT

Ljubav je Kristova sahranila smrt, ona nam posta ko sestrica, jer vjernik tamu ne ugleda više nikada, grobnica je tek privid i spoznaja da smo prah, ali duša se naša u radosti Duha Svetoga oslobađa. Falenje nas voljenih pogađa, ali oni su samo prešli u stan koji im je namijenio Isus. Zablista ljubav i smrt bi pobjeđena u čudo uskrslo preobražena. Ljubav je Kristova život naš i nema nam više umiranja duša, tek ćemo ko sjeme u zemlju pasti i rane će zemaljske u čudo izrasti. Duša nam se privija uz Otajstvo križa i povoji Kristovi naša su nova haljina, torinsko platno je sada čisto bez tragova patnje, ono se umnaža, nema više mučeništva svo je od rajskog sjaja vječne ljubavi kojom ga Otac Nebeski nagradi. Odstranio je Isus tugu i grijeh i priveo nas u otkupljenje i vječni smijeh. Bog je sama radost i spasenje svima koji ga priznaju i ljube. Ko u krsnoj haljinici novi smo, kada čestitog srca živimo i u Evanđelje Kristovo se uzdamo, uzorni bivamo kao građani Neba. Darovi Duha Svetog silaze, među otkupljene, otvorimo srca za čudesa! Možeš dobiti dar i ti koji si bio ateist, možeš postati nov i čist, možeš u ime Isusovo od nevjere ozdraviti i Kraljevstvo Božje navještati, a ti vjerni puče ti si darovan davno spasenjem i svakim novim danom čudo dobiješ ljubav Spasitelja, kroz voljene... i ne boj se.... ištiti ono što ti je na duši, to je Božja volja, poticaj Životvorca, bori se, da budeš ono što si po Božjem naumu, ne ljudskom. Ako ti je čežnja dar ozdravljanja išti, ako želiš u duhovna zvanja išti, ako želiš brak po uzoru na Nazaretsku Obitelj išti, sve ti Bog daruje u Njegov časak, ti samo vjeruj, moli, radi, voli, trpi, njeguj voljeno... Amen. 💦🕊

Od 💗 Ana Emanuela, 
Bilaj 18.04.2022.

Uskrsni Ponedjeljak, 18. 04. 2022.
sveta misa u Bilaju u 11:00,
10:30 Gospina krunica 💒💦🕊

Drugi dan Vazmene osmine
ČITANJA:
Dj 2,14.22-32; Ps 16,1-2a.5.7-8.11; Mt 28,8-15

BOJA LITURGIJSKOG RUHA:
bijela

IMENDANI:
Hermogen, Eusebije, Atanazija, Roman

NAPOMENA:
▪ U Republici Hrvatskoj državni blagdan, neradni dan.

Prvo čitanje:
Dj 2, 14.22-32
Bog uskrisi Isusa! Svi smo mi tomu svjedoci.

Čitanje Djela apostolskih

Na dan Pedesetnice ustade Petar zajedno s jedanaestoricom, podiže glas i prozbori:
»Židovi i svi što boravite u Jeruzalemu, ovo znajte i riječi mi poslušajte: Isusa Nazarećanina, čovjeka kojega Bog pred vama potvrdi silnim djelima, čudesima i znamenjima koja, kao što znate, po njemu učini među vama — njega, predana po odlučenu naumu i promislu Božjem, po rukama bezakonika razapeste i pogubiste. Ali Bog ga uskrisi oslobodivši ga grozote smrti jer ne bijaše moguće da ona njime ovlada.
David doista za nj kaže:
'Gospodin mi je svagda pred očima
jer mi je zdesna da ne posrnem.
Stog mi se raduje srce i kliče jezik,
pa i tijelo mi spokojno počiva.
Jer mi nećeš ostaviti dušu u Podzemlju
ni dati da Pravednik tvoj truleži ugleda.
Pokazat ćeš mi stazu života,
ispunit me radošću lica svoga.'
Braćo, dopustite da vam otvoreno kažem: praotac je David umro, pokopan je i eno mu među nama groba sve do današnjeg dana. Ali kako je bio prorok i znao da mu se zakletvom zakle Bog plod utrobe njegove posaditi na prijestolje njegovo, unaprijed je vidio i navijestio uskrsnuće Kristovo:
Nije ostavljen u Podzemlju niti mu tijelo truleži ugleda.
Toga Isusa uskrisi Bog! Svi smo mi tomu svjedoci.«
Riječ Gospodnja.

Otpjevni psalam:
Ps 16, 1-2a.5.7-8.11
Pripjev:
Ti si, Gospodine, baština moja!

Čuvaj me, Bože, jer se tebi utječem.
Gospodinu rekoh: »Ti si moj gospodar!«
Gospodin mi je baština i čaša:
»Ti u ruci držiš sudbinu moju.«

Blagoslivljam Gospodina koji me svjetuje,
te me i noću srce opominje.
Gospodin mi je svagda pred očima;
jer mi je zdesna da ne posrnem.

Pokazat ćeš mi stazu života,
puninu radosti lica svoga,
sebi zdesna blaženstvo vječno.

Evanđelje:
Mt 28, 8-15

Idite javite mojoj braći da pođu u Galileju. Ondje će me vidjeti.

Čitanje svetog Evanđelja po Mateju

U ono vrijeme: Žene otiđoše žurno s groba te sa strahom i velikom radošću otrčaše javiti njegovim učenicima. Kad eto im Isusa u susret! Reče im: »Zdravo!« One polete k njemu, obujme mu noge i ničice mu se poklone. Tada im Isus reče: »Ne bojte se! Idite, javite mojoj braći da pođu u Galileju! Ondje će me vidjeti!«
Dok su one odlazile, gle, neki od straže dođoše u grad i javiše glavarima svećeničkim sve što se dogodilo. Oni se sabraše sa starješinama na vijećanje, uzeše mnogo novaca i dadoše vojnicima govoreći: »Recite: 'Noću, dok smo mi spavali, dođoše njegovi učenici i ukradoše ga' Ako to dočuje upravitelj, mi ćemo ga uvjeriti i sve učiniti da vi budete bez brige.« Oni uzeše novac i učiniše kako bijahu poučeni. I razglasilo se to među Židovima — sve do danas.
Riječ Gospodnja.

Blagoslovljena 
RADOSNA OTAJSTVA

ponedjeljkom i subotom
1. Koga si Djevice po Duhu Svetom začela
2. Koga si Djevice Elizabeti u pohode nosila
3. Koga si Djevice rodila
4. Koga si Djevice u hramu prikazala
5. Koga si Djevice u hramu našla

Nema komentara:

Objavi komentar