utorak, 27. kolovoza 2019.

ZBOG ISUSA POSTOJIM

Što je moje 💗 bez tvog Presvetog 💗
što je moja duša, bez tvoga duha Gospodine!?
Što su moje suze, bez trnja tvog požrtvovnog,
što je moja krv, bez tvoje predragocijene krvi...!?
Što su moje oči bez tvog milosnog pogleda...
Što su moje usne hvalospjevne, bez tvog blagoslova!?
TIŠINA SAM BEZ TEBE SAMO,
SAMO BOL I TUGA KRIŽA!
Bez tebe ne bi vrijedila ova moja patnja,
bez tebe Isuse, ne bi vrijedila ova moja ljubav...
bez tebe se ne bi uslišile molitve moje,
koje prikazujem Tebi za druge.
Bez tebe ne bi znala zaboraviti sebe i dati se
milosno za sve i kada do kosti boli me!
Bez Tebe ja bi umrla pod križem u gorkim suzama,
a gle ti me daruješ čudesnim osmjesima
nebeskog nadanja!
Činiš da slatkoću rajsku ispijam,
iako je kalež koji ja pijem jako gorak,
neizustivo je sve moj Isuse,
zato ti pričam molitvenim suzama...
abecedom duše i srca.
Neka zbog Golgote tvoje,
moje brdo bude pobjedonosno!
Svaki trn ruža, svaka suza biser,
ne za mene, nego za Tebe!
Pomozi mi u osmjesima vjere,
pogledom plavetnim,
pogledaj na moja dva jezera duše,
oči vapajne usliši nado jedina!
Pomozi tugujućima, Kristove dušice sve
zaslužuju radost nad radostima!
Mene ako treba vječno uspavaj,
ali neka ustanu iz boli i uspiju u životu,
oni plemeniti dobri, brižni ljudi
koji te ljube, koji ne sude.
Amen!

Od ❤️ Ana Emanuela, Bilaj 27.08.2019. 
 
 

Nema komentara:

Objavi komentar