utorak, 20. kolovoza 2019.

BITNO JE BITI ZGODAN U DUŠI, A TO SE POSTIŽE POŽRTVOVNOM, MOLITVENOM LJUBAVLJU, KOJA NAS PO VJERI KRUNI NEBESKOM SVETOM POSTOJANOŠĆU

Vidjet ćeš doći će Božje vrijeme, kada će se gledati samo duša, pa ćemo vidjeti koliko smo uistinu lijepi! Oči požrtvovnosti i molitvene ljubavi bit će najljepše i izabrane za "Miss i mistera nebeske postojanosti!" Tamo mane ne idu, ni grijesi, ni bolesti, ni tuge, samo ono što smo u svom srcu i duši koja vjeruje Božjem naumu za nas. Olakšanje dolazi bolnima i neutješenima, ali i pokajnicima.. radost velika i vječni blagoslov dolazi za iskrene ljubitelje Boga, Gospe, svih svetih, anđela, arhanđela, bližnjih i svega onog što nam je darovao Gospodin za blagoslov života...! Vrijedi za zauvijek sve ono što smo darivali i darujemo sa ljubavlju onima koje nam je Bog poslao na put i u nebesku je svetu knjigu upisana svaka suza, svaka molitva, svaka utjeha, svaka pokora, svaka bol, a ponajviše suosjećajna ljubav, ustrajnost pod križem i molitva. Bitno je ostati nebeske prirode, u ovoj zemnosti. Bitno je voljeti i kada nismo voljeni kako bi željeli biti i kako Božje dušice to i zaslužuju. Ljubi rane tuđe u srcu i duši, molitvom svojom iskrenom, samo tako će se osvijestiti zalutali... i poći Kristovim stopama milosnim. Zaboravljaj sebe, živi za druge... traži ono što Nebo želi, tvoje nagrade su već stigle... to je put ponizne ljubavi darovne, osjećaj za Boga Živoga! Lijepšeg dara od Boga za ljude nema. Blago osjećajima krhkog čovjeka  koji ljubi sveto, čisto se zna osjećati anđeoski upravo zbog toga što ga anđeo raduje krilima čuvara Božjeg. Lipost mi je voljeti svete osjećaje i sa njima ukrašavati križeve bližnjih i kad sam na izgled ja srasla sa križem. U milosti je darovne utješiteljske riječi moja duša, jer da sam tišina bila bi samo predmet poruge tijela, kao što sam čitav život i bila. Radost je moje vjere, da je bitna nutarnja lipost. To prepoznaju oni koji uistinu Boga ljube, drugi nek mi sude, ne mogu me osuditi, jezik poruke i škrgut zuba zaustavio je Spasitelj.

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 20.08.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar