petak, 9. kolovoza 2019.

MOLITVA ZA NOVO RUHO

Odvedi me Gospodine, u samu ljubav mojih molitvi, negdje su zasigurno uz more suza žalosnica i one radosnice. Pokaži mi srcoliko jezero uslišanja, da se moj križ obraduje, da procvjeta u sred trnja i obučeš moju patnju u ruho novo. Oprosti nisam kroz život bila savršena, padala sam i zaprljala ono lipo ruho u koje si me obukao na krštenju, očistio si me tada od svega svojom predragocijenom krvlju, rekao pod križem ćeš biti moja radosnica. Nakupila je moja patnja i naivnost grijehe, oh oprosti mojoj duši zbog pjesme kojom te svaki dan ljubim i otkucajima srca iz kojeg te nikada ne gubim. Položi me noćas u snu na tvoje dlanove, da iz tvojih probodenih ruku poteku izvori milosti na boli moje. Pusti mi dušu da legne u jezero milosti, da odu sve moje slabosti, nemiri, kušnje i strahovi... Učini me po svom... oblikuj me... onakvom kakvu si me zamislio u svom Presvetom srcu, ja drugačija ne želim biti. Ako me ostavljaš sa križem, trpiti ću, jer znam svete su pomoći uz mene... ali dragosti moja ako me želiš iznenaditi... novim ruhom, ti Isuse znaš da ću tad moći još više za tebe, za bližnje... jer u ovoj patnji tonem tijelom, a duša moja kao da više i nije na zemlji... sva je pripala tebi. Pomozi mi u nemoći tijela mog, Duše Sveti moći okova mojih. Ne da meni bude lakše, već da mogu pomoći drugima sa svim ovim što si mi darovao duši. Amen.
Od ❤ Ana Emanuela, 9.08.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar