četvrtak, 15. kolovoza 2019.

UZNESENJE BLAŽENE DJEVICE MARIJE

Ako želiš lijek protiv grijeha, ako želiš infuziju svete okrijepe, zazovi srcem Gospu, ona danas otvara svoje dlanove, da na njima pred Prijestolje Božje uznese sve naše molitvene nakane. Poznam po ljubavi oči svete, one su me budile, one su moje suze danonoćno ljubile. Kada su mi sudili za križ, ona je bila prisutna u molitvi svete krunice, ona je blistala snagom  nade u mojoj duši, bila mi je majka kada sam se osjećala ko siroče u bolnicama, bila mi je utješiteljica tijela bolnoga, hrabrila me darivajući mi osmjehe vjere, koji su kazivali da će uz pomoć njenu Krist milosni ispuniti moje želje. I danas je zazivam i danas joj na dan Uznesenja njenog Bezgrešnog tijela i duše zahvaljujem za sve rečeno i neizrečeno. Promatraj majko svijet koji boluje, ozdravi očima nebeskim naše zalutale prizemljene oči, da bi mogli vidjeti dušom smisao trpljenja i darivateljske ljubavi unatoč ranjenosti. Suze svijeta skupila si u Presveto srce, rasplakali smo te, ali se nadam da si upila i suze zahvalnice i ljubilice Krista, zato te molim da te suzice postanu danas biseri na tvojoj kruni, da zasjaje zahvalnošću na porukama svijetu.  Okrunjena si vječnom ljubavlju, majko Kristova, poučavaj nas i dalje svetoj poslušnosti, da se obraduje sva vječnost u tebi; naš Krist Isus kao bebica od Oca nebeskog darovana. Blagoslovljena milost i čas tvog uzašašća u zagrljaj Presvetog Trojstva, blagoslovljeni anđeli i arhanđeli koji su te dočekali na oblacima miomisnim. Blagoslovljene molitve ruku tvojih blaženih, na čiju molitvu zle sile bježe. Zdravo Marijo... rajski cvijete rascvjetani volimo te!

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 15.08.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar