nedjelja, 18. kolovoza 2019.

MILOST JAKOSTI BOŽJE, POD KRIŽEM

Zaista sve mogu u tebi Spasitelju moj. Radosna biti u sred bola, vedrinu svetu osjetiti u duši i kad mi prijete prolomi oblaka zemaljskih, mogu sve tuge blagosloviti, reći im ne možete mi nauditi, jer me ti jačaš snagom Duha Svetoga. Mogu Kriste trpiti, mogu se strpiti od svega zemaljskoga... jer čekam ono što mi ti želiš dati u svetom Nebu. U redu je, ne ljutim se što patim, baš me lipo oblikuješ u nutrini, zahvalna sam ti što sam nesavršena bebica i curica bila, tako me nisu voljeli krivi, tko loš da zavoli nesavršenu vanjštinu... i u sred nje vidi dušu, ah na ovom svijetu to je rijedak dijamant. Nitko me nije shvatio... samo su  slagali da jesu. Baš tužno, ne zbog mene...koliko zbog njihovih očiju i ušiju... bolje da šute, bolje da me zaborave takvi. Mene evo vole na duhovan način, dovoljno za plakati suze radosnice zahvalnice križa.  Opraštam onima pretvornima... suze žalosnice. Jer ti si Isuse otkucaj moga srca, život moje duše, ljubav mog života. Poučio si me vjeri i sebedarju i dobrima i zlima. Hvala za milost jakosti.
Sa ljubavlju tvoja Ana Emanuela,
Bilaj 18.08.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar