ponedjeljak, 26. kolovoza 2019.

SLIKARICA NUTRINE

Da sam slikarica, da uz pjesmu duše moje slika Boga Živoga osvane, noćas bi rado to, rado bi oslikala Onog koji me ljubi i iz Presvetog 💗 svog nikada ne gubi, blagoslov svoj mi daruje. A onda mi tvoj glas ljubavi kaže, da ja i jesam slikarica ljubavi i svega svetog, jer dok drugi čitaju ono što ispisivam po poticaju tvoga Duha Svetoga, ljubavlju, nadom, molitvom, vjerom, prijateljstvom oslikavam nježnost po bliskim dušama... Darujem unatoč tamnoj i sivoj patnji tijela dugine boje duševne radosti, blistav sjaj i svi mi skupa činimo nadu u rajsko jedinstvo, kojem si ti kralj! Oslikavanje nutrine je najbitnije! Klanjamo ti se Kriste, podari nam vode blagoslovljene čiste, žedni smo istine, ljubavi koja nas potpomaže. Smjesti dušu uz dušu, kao zaštitnike vjerne i odane, smjesti pobožne da navještaju slavu tvoga moćnog imena, po kome nastaju ozdravljenja u tijelu i duši, pomozi nam u obraćenju i širenju tvoga Evanđelja požrtvovne, vjerne, obećavajuće svete ljubavi! Amen.
Od ❤️ Ana Emanuela, Bilaj 26.08.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar