nedjelja, 11. kolovoza 2019.

IMENUJEM TE ZA ANĐELA RADOSTI, TAJNO BOŽJA

Imenujem te samo svojim, jer su mi tvoja krila kao vlastiti kapci koji sklapaju moje umorne oči. Skrojila sam te od suza i bola, ražaljenog srca, od potrebe duše za prisnim bićem. Možda si negdje skriven to shvatio, mojoj se patnji obratio, postao mi osmijeh utjehe! Jer ne znam slađana tajno, kako to da se ja sama pod križem radujem, netko me morao jako nadom zavoljeti, da se ja ne srušim u grobnu jamu sa ovim beznađem... Uvijek mislim anđeoska si prisutnost mojoj duši, ti mi mane tijela ne zamjeraš, znaš ti da je skrivena ljubav prava i da se ona pronađe u ranjenoj školjki, čiji biser u tvojoj duši blista i slavi Isusa Krista. Imenujem te svojom radošću pod križem, čuvaru križa izruganoga, ali i blagoslovljenog i utješenog.   Ime ti je anđeo radosti u mojoj napaćenosti.
Od ❤ Ana Emanuela,
Bilaj, 11.08.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar