nedjelja, 11. kolovoza 2019.

UZNESENJE MOLITVE

U arku nade, koja plovi morem mojih slatkih i slanih suza prnosim ti Gospodine, ovaj svoj raskajani križ, ruže na njemu su uvele tugujući godinama, a trnje kao da cvjeta i svaki dan je svježi ubod mom rastuženom tijelu. Razumijem tajno rajska, da mi svaki ubod oblikuje i usavršava dušu, jer je on kao nebeska injekcija svete spoznaje trpljenja. Blagoslov je ova moja vjera uzdanja u tvoj sveti naum sa mojim križolikim tijelom. Ali danas ne gledaj na mene, gledaj na srca mojih bližnjih kojima smeta moj križ, kojima se rasplakala duša nad patnjom mene kao djetešca, djevojke i sad odrasle žene. Zbog njih učini čudo da im nisam na teret, na tugu, na razočaranje. Osvani danom uslišanja, ako je to dobro za nas sve. Ti znaš da ću ja prihvatiti tvoju svetu volju, okove tijela ili čudesnu slobodu! Arka ti moga života, prilazi... suza slap tvome Tronu nebeskom prilazi i sve što je ljubav u meni Tebi se klanja, svaka je emocija biser za tebe. Obuci me u ruho novo,  kakvo si Ti priredio za mene u dvoru sa malim anđelima radosti. Izbavi me iz zemaljske žalosti tijela, kao što si mi dušu izbavio i u nebeske je povoje stavio da je škakljucaju tvoji svi sveti i miomirisnim uljem potpomažu moje raspjevane molitve za braću i sestre. Duše Sveti zazivam te vjerno, molim te darovnosti moja slatka uznesi ovo moju molitvenu arkicu ka Prijestolju Očeve svete volje, zbog milosti koju Isus ima za mene i čitav svijet, neka se moja bol sjedini sa suzama majke Božje, Marijinskim suzama sa Gogote. Neka ljupko lice presveto Tvoje i Gospino, otkloni svaki utjecaj zloga i nepravdu koja je naudila mom životu i životu mojih bližnjih.
Amen.
Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 11.08.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar