nedjelja, 25. kolovoza 2019.

VJERA USNULIH U LJUBAV

Ruke molitvene, naći će autentične otkucaje, naći će put nutrine gdje je stalan mir u otočju Jeruzalemskog uslišanja. Svi biseri pali iz ranjenih očiju, na duše pune ljubavi čekaju, jer su suze probražene u odmorište u kom nema ni rana, ni mana, ni bola, niti plakanja, ni suda za križ... tamo se ulazi po vjeri, pun milosne ljupkosti proizašle iz same ljubavi. Osjećaj ću ovaj za vječnost zadržati, osjećam oči ti blistaju kao u golubića dušo duše moje, u njima se uspavanke bude i mene nove pune liposti u tebi ima, tu sam u tvojim krilima skrivena od zla! Slađana tajno, možda sam samo osjetila smrtni plamen, možda mi je polumjesec nebeskim snom obasjao usne usnule i vidjela sam ono što je vječnim svjetlom Kristovim osunčano. Ali i san je java duše, pokušaj preživljavanja u sred okova.
Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 25.08.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar