četvrtak, 15. kolovoza 2019.

MOLITVA NA SVETKOVINU UZNESENJA BLAŽENE DJEVICE MARIJE

Ljupka, milosna majko Marijo, rasvijetli ono što boli, ono što je strah u mojoj duši, neka mi svjetlo tvoje bude zvijezda vodilja, da znam spoznati kud mi je i na koji način najposebnije proslavljati Trojstvenu ljubav nad ljubavima. Milosnim pogledom iz svete prisutnosti, donesi mi Betlehemsko svjetlo da u duši mojoj vječno blista i slavim sa križem tijela, ovom dušom raskajanom najuzvišeniju ljubav koja se je nježno budila u tvojoj svetoj utrobi. Isusu me preporuči, molitve iz moga srca koje bdiju u nadi za sve dušice Božje mu uruči. Uslišanja neka siđu, da se obrate nevjerni, svjedočanstvom majčinske pomoći. Molim te reci svim dušama da si ti naša suosjećajna majka, brižnosti puna ruža bez trnja, melem rajski! Amen.
Od Ana Emanuela, Bilaj 15.08.2019.






Nema komentara:

Objavi komentar