petak, 23. kolovoza 2019.

ISPOVIJED SRCA

Nježno, čestito ❤ uvijek će biti povređeno, ali će i uvijek voljeti ljubav u koju vjeruje, za koju u molitvi otkucava! Ono nosi križ tijela, vjerujući da će mu baš ta patnja pomoći pronaći anđeosku dušu. Jer ljubav je istinska skrivena od ljudski očiju koje sude čak i kad znaju svu istinu. Ljubav je srca mog nebeske prirode, krunili su je čavlima, trnjem, iglama, neka su me raskrvarili, neka je njihov život savršen i bez mana, ja sam dio odabranih rana... Takvi me ne bi znali voljeti ni da sam savršena u tijelu, jer sam ja duša koju ne mogu zavoljeti oni kojima je srce potonulo u materijalno i iskvareno, sebično i bahato... opipljivo i na izgled savršeno a bez duše i ljubavi. Mene su zavoljele rane Kristove, mene su zavoljeli anđeli utjehe i prijatelji bliski... i onda kada sam bila tiha, znali su tko sam, znali su upravo jer su me gledali ❤ koje otkucava Bogu za ljubav. Prepoznali su me po vedrini lica i kada sam neizustivo patila. Bog mi je darovao iskrene duše, čestite... svaki čava su mi u pehar oblikovali, i ruže podrške u njega stavili. Oni su moj osmijeh i blagoslov suza.

Od ❤ Ana Emanuela Bilaj, 23.08.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar