ponedjeljak, 12. kolovoza 2019.

ANĐEO SVETE LJUBAVI

Uvijek si me znao posjetiti svjetlom duše nebeske, znao si da sam bebica rasplakana, neutješena, iako sam se na izgled svima činila hrabra i odrasla, ti jedini anđele znaš da nisam mogla odrasti jer sam od bola bježala u zagrlaj medvjedića i snova... predugo godina po bolnicama, tim tamnicama sluđena, rešetkama moga tijela beznadnoga, ranjenu si me nasmijavao i uspjelo ti je, krv je tekla ja ništa tužno nikom nisam kao dijete rekla...al se bol poigravala mojim odrastanjem i ja sam krikom nebeske oblake rasporila, utjehu Duha Svetoga dobila. Nisi ništa govorio, samo si me utjehom iz Raja volio... i nastavio si biti tu kao infuzija svete anđeoske ljubavi! Okrijepiš me, ovim suzama, po njima znam da me voliš, da se za mene moliš, pred Prijestoljem Svevišnjega! Ja sam živi dokaz da anđeli čuvari postoje, jer bez tvoje posjete, ne bi u meni bila živa ova djetinja ljubav utješiteljska, ne bi ja mogla biti radosnica Božja, ti si me u sred okova poučio nebeskoj ustrajnosti. Hvala ti mila radosti!
Od Ana Emanuela, Bilaj 12.08.2019.




Nema komentara:

Objavi komentar