četvrtak, 22. kolovoza 2019.

MOLITVA BLAŽENOJ DJEVICI KRALJICI MARIJI

Želja mi je omiliti se Gospodinu ljupkošću potpunom, a zbog boli i patnje, moje su latice često tugom bičevane, žegom spaljene... ne mogu u tijelu procvjetati Bogu za radost, pomozi mi Gospe mila omiliti se Gospodinu, tako da mi na rane staviš svoje milostive ruke u kojima je rosa vječnog blagoslova, pomozi mi procvjetati kćeri Sionska, Ružo Otajstvena, želim i tijelom kao dušom mirisati na ljubav i suosjećanje i kada mi slap tuge niz tijelo bolno pada i pita se križ moj kuda ću, bezbolnima ne pripadam. Sjedinjujem boli svoje sa tvojim suzama Presvetog srca majko Kristova, majko duše moje, pohitaj me umornu blagosloviti milošću koju si za mene isprosila od Gospodina. Kraljice anđela, kraljice svih svetih, kraljice srca moga, svrni svoj topli pogled suosjećanja na rane moje koje te mole i sa Kristom suosjećaju. Zasjaji mi srce zvijezdama sa krune svoje, kojom te Bog okrunio za kraljicu svete krunice, za kraljicu mira, neka milost za sve ljude u meni sja, neka mi bol nikad ne promjeni dušu ljubavi mila nebeska, amen!
Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 22.08.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar