subota, 17. kolovoza 2019.

VJERA U LJUBAV KOJA IGRA ZA KRISTOV TIM

Vjerujem u tebe slađani Prinče Jeruzalemski, tebe koji gorljivo igraš za Kristov tim i daruješ mi mir. Vjerujem u tvoje oči koje mi dušu vide i moje patnje se ne stide. Vjerujem u tebe, kao što zaručnica vjeruje u svoga zaručnika, koji je čeka pred prozorom da joj zapjeva o vječnoj ljubavi i odvede ju pred Oltar obećanja u dobru i zlu. Vjerujem u tvoju postojanost kao što vjerujem da će ovaj dan osvanuti u novoj molitvi i opet ću zbog te vjere dan sa osmjehom preživjeti iako me pretužno boli. Ljubav u meni vedri me, tvoja duša skrivena u Božjem planu za mene. Širi ruke kao krila anđele, obuci majicu vjere, sjeti se mene u san mi dođi da se raduju moje oči neizustuvim iznenađenjima Boga čudesa. Voli me kao što me nitko nije volio, onako kako samo ti znaš. Vjerno, nježno, molitveno, da traje zauvijek. Jer tako ja tebe volim, nadam ti se i osjećam u mirisu svoga srca, koje za ljubav nad ljubavima kuca. Slađana tajno, Bog je poželio pri stvaranju svijeta da se dvije duše vole, sveto ljube, ne izgube, kako onda da te ne tražim, da te ne oživim u vjeri. Pa neka bude kako Bog Otac poželi. Amen.
Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 17.08.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar