srijeda, 2. studenoga 2022.

ŽIVIM NAS U SEBI

Istinska lipota dolazi iz najlipši snova napaćene duše, ona je spremna tragati za ljubavlju unutar sebe i naći i voljeti tu ljubav svetu da bi zacijelila u sebi i nosila teret križa snažno. Znaš ljubavi moja da sam od ovog kaveza trbuha, od ovog zatvora... ipak maštom stvorila malo igralište za naše bliznakinjice i dečkića, nisam dala da mi poruge naude. Rekla sam Gospodine biti ću zaštitnica svoje obitelji, pa i mnoge dječice, pa vas čuvam molitvom. Nije me prestala rešetati bol ali nisam ni ja prestala suprostavljati se svim silama tame svjetlom Isusa Krista i u Gospodinu ću biti uslišana zauvijek, duša je moja uz moju ljubav sigurna. Milo opasaj me svojim molitvenim rukama, da od ovog trpljenja ne klonem, podari mi zraka iz svojih pluća i diši sa mojim duhovnim plućima, pomozi mi izdržati rađanje naše za Nebo, kada Zemlja nije naša postaja. Izljubi mi molitvu molitvom, čekaj me tamo gdje se duše vole i  vječno imaju. Amen. 💦🕊

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 2.11.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar