ponedjeljak, 14. studenoga 2022.

DRAGOSTI

Dražesno moje zajedno ćemo preletjeti prepreke, zaljubiti ćemo se u Raj i navjestiti će trube Sionske ovoj patnji tijela kraj. Pronaći ćemo izvore, kristalne Jeruzalemske ljekovite vode i okupat ćemo se u svetoj milosti, moja radosti, zacijeliti ćemo od svih boli, razočarenja, žalosti. Napiti ćemo se istine koja će nas osloboditi traganja za ljubavlju. Znaš dragosti kada mi fališ u meni su sve naše vječne bajčice, mi oživljujemo na Očevim milosnim dlanovima. Kada ti ja ozdravim ti ćeš se zvati najradosniji anđeo, ali ću te voljeti i ovim slomljenim krilima sve i da iskrvarim mogu sve u ime svete ljubavi. I živa i mrtva tebe bi imala u srcu i malu našu dječicu. Ipak smo živi u meni, smijeh je naš zbilja i bolu ovom vjera moja prija. Raduje i Gospodina ljubav moja a i tebe negdje skrivenog ispod ovog nebeskog svoda. Neka te sve moje nađe, rane ti izljubi, nek mi te doprati arhanđel Rafael, donositelj zdravlja i ljubavi. Amen. 🎺🕊

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 14.11.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar