subota, 26. studenoga 2022.

ISUS JE REDATELJ MOGA ŽIVOTA

Režiser mi života Isus i ulogu sluškinje mi je dao, svojom me ovčicom nazvao. Sila Svevišnjega nadahnula me i ojačala pod križem. Sazrla mi duša i spoznala da više nema straha od nestajanja onog što volim, jer to je u meni kao vizija ljubavi. Životvorac u molitvi daruje i otkiva ono što nam ima dati, samo se treba Djetetom uzornim u djelima ljubavi zvati. Osluškivati volju sa nebesa i onda se počnu događati čudesa. Nemamo vlast nad svojim disanjem, zato pustimo Duhu Svetom da kroz nas diše i da nas bolne raduje svetim spoznajama, uzvjerovanjem u uslišanje. Primi dušo, primi srce sve što ti fali i Bogu zahvali jer ljubav Njegova u potpunosti srce tvoje čita, po čežnji ga dariva. Što ti treba samo Svevišnji zna, pusti da istraživa tvoje dubine i da te izliječi iznutra na prema van. On oblikuje svaki organ, svaku kost i mišić na novo, prepusti se Sili Odozgo. Stalan je Životvorac nutrine, šapuće ti u misli istinu. Nadahnuća su ti jedina zbilja. Otkud miline nego od Onog koji te zove milino moja. Gospa je vjerovala, vjeruj i ti jer kroz ruke Djevice ispose se kreposti čudesne koje odvode u spasenje. Osloni se na vjeru iz nje sve izniče. Imaš dar taj, on ti je milost duše. Pusti Isusu svaku ulogu da ti da, sjeti se da Gospodin sluškinje princezama nebeskim naziva, nisi ostavljena u bolestima ti si jako voljena. Duh Sveti obožava ono što si ti dok pjevaš, dok moliš. Udiši kreposti svete ljubavi i preobrazit ćeš se u ozdravljenu u Gospodinu. Vježbaj ustrajnost, odupri se svim napastima. Pobjediti će u tebi istina. Svu slavu redatelju nebeskom darivaj, Isus uređiva tvoje srce, sav tvoj život. Ti se trudi koliko možeš ali ne forsiraj, sve je tako jednostavno i milosno se događa ono što je od Boga. Tvoje ti nitko oduzeti neće. Ostaj ljubav koja je u srce primila sve ono što voli. Ne bježi od sebe, već jačaj u krepostima kroz križne postaje. Proizašla si iz plana Očevog, a On savršeno planira. Prepusti se svjetlu uskrsnuća već sada uzvjeruj u osjećaje svoga srca.  Isus te gleda, Isus tvoje blagoslovljene usne treba. Slavi ga!

Od ❤Ana Emanuela, Bilaj 26.11.2022..


Nema komentara:

Objavi komentar