četvrtak, 24. studenoga 2022.

VJERNA OSJEĆAJU

Isuse približi me oku tvom uskrslom, da znam promatrati bol sa ljubavlju iskrenom. Poučavaj me duhovnoj zbilji, jer java lomi kosti moje i bol se ruga tijelu mom. Ukaži mi se u nutrini, zasjaj u srcu mom Presvetim srcem svojim, jer meni je stvarno Isuse samo ono što vjerom ljubim, dušom trajno grlim. Hvala ti na djeci mojoj koja su tek molitva, hvala ti na čežnji da obožavam svoga još netaknutog muža i kada sam pod križem satrta. Hvala ti što ustajem upravo zbog vjere da vrijedi mučeništvo moje. Znaš mileno moje otajstvo nisam od nevjere sve ulažem u duhovnu stvarnost i živim već sada ono što me sa Rajem spaja. Fale mi ruke moga zaručnika i male ruke dječje, ali one su  sve što ja jesam oni u mom duhu žive. Pomoćnik si mi Duše Sveti pa mi najlipše misli u srce kao nadu točiš. Koliko velik si Bože ljubljeni. Primih taj dar pa sam evo ko uslišani cvijet mirisna i zahvalna jer me tješiš. Nekome čudakinja nekome čudo, ali kud da pobjegnem od Tebe i ljubavi... ja sam u duši ono što si ti htio. Radišna i zdrava, u zagrljaju  obiteljskog novog obnovljenog stabla. Sve pročišćavaš za čudesa me usavršavaš. Ispunjaš moju dušu spoznajom da smo ono što volimo. Oblikuj ono najlipše što želiš u meni, i neka je to od vječnosti. Pomozi mi isprositi oporavak, pogledaj me svjetlom uskrslim i anđeli će me bijeli zvati uslišana po milosti presvetih rana Kristovih. Amen. 🎺🕊

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 24.11.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar