subota, 19. studenoga 2022.

PROSLAVI SE ISUSE SVAKIM DANOM SVE VIŠE

Isplanirao je Svevišnji sve, mudrost se ljubavlju izborila za nas, u dolinu radosti preobraziti će se ova dolina žalosti. Ne prestaj moliti, Zvijezdu Mora ukrašavati biserima uskrslim. Prečiste ruke izbavit će nas iz zemaljske muke, zvijerka će se uplašiti sjaja nebeske zaručnice, ispariti će svako zlo i sve pretvorno. Promatraj ono od milosti nastalo u tvome srcu koje se uzda u Svevišnjeg. Jer ti si ono što Bog i voljeni misle o tebi. Ponašanje tvoga srca odraz je koliko istinski ljubiš i Gospodinu služiš. Obasjaj se istinom i sijaj, svima prijaj. Plodove trpljivosti donosi, imaj za sve milosti. Tko ti u život dolazi ne dopusti da mu suza polazi, raduj se i budi melem na njihovoj životnoj stazi. Bog može sve izmjeniti jer je Svemogući, odupri se svakoj napasti, čini djela puna kreposti. U kušnji mijenjaj misli na ustrajati ću jer Boga ljubim, jer me ljubi i izbavit će me iz svih slabosti. Svjetlosti rajska podari nam vid u tami da muka ispari. Osvijesti me Isuse, očisti me pred križem svojim zagrli me, da se nikada ne odijelim od ljubavi tvoje. Iz nemoći me moćima svojim uspravi, iz grčeva, strahova i mana izbavi, ti zagospodari mojim tijelom, mojom dušom da se suočim sa zbiljom, ali da si i pomognem vizijom iz sna. Daj mi milost u svakoj prilici gledati samo ono dobro i činiti plemenita djela. Molitvom me oživljavaj, jačaj, u ovoj duhovnoj borbi pobjedi sve grijehe moje. Riječi mi svoga Duha Svetoga prostri na blagoslovljenim usnama, da mi one budu zdenac okrijepe svima željnima Tebe, Izvora vječnog Života. Proslavi se Isuse, proslavi, amen. 

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 19.11.2022. 

Nema komentara:

Objavi komentar