četvrtak, 10. studenoga 2022.

POSJETI ME ZDRAVLJEM ISUSE

Pouči me Duše ljubavi istini, oslobodi me duhova svjetovnih, osvjetli me mudrošću iz Raja, neka me pod plašt tvoj skrije anđeo čuvar moj, da osluškujem Riječ tvoju i djelujem po njoj. Pomozi mi u savladavanju svih prepreka, jer sa tobom mogu letjeti. U nemoćima tijela, daruj me snagom duše. Otkupitelju voljeni hvala ti za sva opravdavanja i oslobođenja od grijeha, hvala na pročišćenju u tvom plamenu Duha Svetoga. Isuse obiđi u meni sve bolesno i nemoćno, ozdravljaj me svakim danom zbog svoje spasonosne ljubavi. Sažali se nad mučenicom ljubljeni Spasitelju, evo me padam pred tebe kao mala Marcelina kojoj fali istinska Nebeska domovina i lijek vječni. Izgoni iz mene svaki strah, svaku ranu iscijeli, opravdaj me svojom predragocijenom krvlju. Iz tame svijeta spasi me svjetlom svojim uskrslim. Oslobodi me od zemnosti, uroni me u darove nebeske. Hvala ti jer me čuješ i upućuješ u život pun nade. Amen. 💦🎺🕊

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 10.11.2022.

 

Nema komentara:

Objavi komentar