utorak, 22. studenoga 2022.

VJERUJEM U NAS

A ti nađeš, uvijek nađeš način da me čežnjom za nama od ružni misli u boli braniš, smiraj si. Ljubih oči tvoje duhovne kao da su bile odavno sav moj pogled na svijet, ljubih i ruke tvoje radišne Bogu vješto služeće, ljubih te poljupcima duhovne duše zahvalne što voliš Svevišnjeg, što radosno služiš otajstvu Spasitelja i ne predaješ se. Ušuljala sam se nježno ko pjesma ljubavi u tvoje srce i tu počela sanjati bezbol, sanjati Raj. Trebalo je i tebi i meni oslonca, nešto ko kad ti je nečija duša toplo ognjište u sred zime i blagoslivlja ti ime. Jutrom bi ti sjajem sunca na prozorčiću duše pokucala svjetlom ljubavi, poželjela dobro jutro golubiću voljeni i čitav dan bi išla sa tobom kud god bi ti pošao, bila bi i ostala sam onaj duhić koji kazuje čuva te ljubavčica tvoja mirisna. Ti odišeš miomirisima iznutra, ti si cvijetak moj neuveli, poljeva te ona rosa isprošena, puna ljubavi. Uvijek sam bila prisutna, u molitvi sa tvojim molitvenim vapajima. Viđala bi tvoje ožiljke i rane i suza mi do suze u njih kane, željela sam iscijeliti zagrljajem duhovnim sve što nije dio tebe i ti si isto činio hrabrost mi isprosio. Milo vidjet ćeš ostavila sam sjemenke nade u njima, da izraste ono što samo u tebi volim, ono za što danonoćno molim. Blagoslivljam naše suze i osmjehe sa njima ćemo naše rane zalijevati, da iznikne ono što hoće Gospodin. I sad vjerujmo da imamo anđela na zemlji i kada se ne ukazuje tijelom, želimo si svu radost dušom. Znam ispada sve ovo ko bajka, a što ako se ona i događa sa druge strane Mjeseca. Što ako smo naišli na ljubav koja od nas traži samo ljubav!? Bol plaši, ali kaže sjaj Kristov NE BOJ SE ja sam sa vama. I zato volimo vizije jer sve nas naše čeka na dlanovima Boga Živoga. U naš časak... u naš dan uslišanja. Molitve se naše grle zauvijek! Nisi mi tek tako na putu srca ljubav i bol, šećer i sol, to rijetki uspiju. Ljubav je žrtva, pa je tu žrtvuje se sve do Neba. Bol nam ova zemaljska treba da nas iscijeli. Za čuda pripravi. Ljubav znaš što je ljubav jer si u duši pun milosti. Božja snaga unatoč zemaljskom križu u tebi blista i postoji, zato sam te odabrala za čuvati, srcem svim. Meni se vjeruje u osjećaj naše radosti duša, u osjećaj neraskidive prisnosti u Gospodinu koji je stijena našim koracima. Amen. 💕💦🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 22.11.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar