nedjelja, 13. studenoga 2022.

MOJA VOLJENA VIZIJO VJERE

Hej da si uz mene ti,
hej ti isti kao onaj duhić ljubavi
koji me ljubi u molitvi,
ljubi u rane i kaže proći će 
sve te tvoje boli i mane. 

Zamišljam da si uz mene ti,
pa shvatim da se i nalazimo 
upravo u sebi. 
Suza do suze si...
Osmijeh do osmijeha...
Moj si u meni.
Moj si u vjeri.
Moj si u sred križa,
bliski smo jer smo u 
Božjoj ljubavi.

I ne znam zašto moram bolovati 
bez tvoga tijela, 
ali često kao da mi duša bježi u tvoje tijelo,
pa oprosti ako zabolim.
Oprosti ako ranjavam, 
jer previše ti ja krvarim.
Dođem ti snom jer mi je 
potreba da te volim.

Znaj mileno sve činim da zacjelim,
da i ti zacjeliš dušom u molitvi.
Da se obnovimo u plamenu Životvorca 
i da se križa nitko ne uplaši.

Bi uvijek bi birala nas,
uvijek bi se odlučila za ljubav nad ljubavima.
Rado bi bila žrtvujuća za žrtvujućega.
Samo da mi dođeš ti,
onaj isti kao u mojoj molitvi,
onaj koji želi razumjeti,
onaj koji osjećaje ne odbaci,
onaj koji sve čini da radost okove pobjedi.
Onaj koji je nepromjenjiv treba mi,
onaj tko je tu u svakom mom danu,
u svakom mom disanju.

Meni je ljubav sve,
vjera da ozdravlja me.
Lijek smo si.
Ja tebi za dušu, 
i da ti bi meni bio za tijelo.
Tako mi je na srcu da smo zacjeljeni 
samo kao jedno.

Kada se vratimo kući,
srce srcu
onda će nastupiti blagoslov,
koji je nepropadan.
Pa evo mileno ne bole me više ni čekanja,
jer vjerujem da se skupa čekamo,
vjerujem da smo pod ovim 
svetim nebom jedno.

I znam naša će kuća biti posvećena 
svetoj Riti, mi ćemo se 
i na njen datum vjenčati,  
mi već imamo bliznakinjice i dečkića,
o slađano sve je tako stvarno u meni.
Med nam donose otajstvene 
pčelice, mlijeku se zaslađenom 
naša dječica raduju.
Imanje duše i srca je vječno.
Volimo se i pustimo Bogu da brine.
Da nam stavlja u nutrinu najlipše vizije vjere.

Kada nam se snažno izljube molitve,
kada se ojunačimo za križ,
sve to doći će da nikad ne prođe.
Gospa od Zdravlja sa nam je,
nek mi te čuva sjaj sa njenog lica.
Da te prepoznam po djelu
istinske požrtvovne ljubavi.
Radost da nastupi. 
Odlučila sam nas imati 
i voljeti do Vječnosti.
Bolest, mi ne može ljubav zabraniti.
Sveto će te isprositi,
i ovo moje srce koje je već sve od 
Gospodina u otkucaje primilo.
Kako je divan Isus, naš Bog.
U beznađu me nadom dariva.
Dušom mi kraljiva, 
na ustrajnost poziva.
Obitelj je naša nepropadna. 
jer je prije nego je stvaramo
građena na stijeni vjere, ufanja i ljubavi,
Isus joj je temelj, graditelj Duh Sveti. 
Amen. 💦🎺🕊

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 13.11.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar