utorak, 29. studenoga 2022.

MOLITVA ISUSU DA MI UČINI OD SRCA SVOJU ŠTALICU

Povjeriti ću se tebi Isuse i prečistim rukama Gospinim, da mi srce čuje samo ono što je lipo želja mi. Želim biti gluha na svaki glas napasti i kušnje, pomozi mi osluškivati samo glas Duha Svetoga. Izvježbaj mi duh krepostima svetim pouči me. Pomazanje srca učini mi lijeku voljeni. Poteci mi krvotokom milosti. I pomozi glasnicama mojim navještati slavu tvoju. Ispred mojih koraka idi providi mi puteve, makni svake prepreke do cilja koji mi je namijenio Otac Nebeski. Neka se uplaši svjetlosti svaka tama, da se uplaše zlodusi i pobjegnu pod križ Jeruzalemski oprost tražiti. Otvori mi oči, pročisti me da primim samo svete stvari u srce i spoznam koliko si milostiv običnoj smrtnici i grešnici. Moje srce neka bude štalica tjelašcu tvom, na novo rodi i mene novorođenče Gospino. Čuju se stope svete dolazite mi Sveta Obitelji, kamin srca vjerno gori, utoplite se, dobro došli ste tu u dom sigurni, neće kišiti, anđeli će vas toplinom zaogrnuti. Smjesti se Sveta Obitelji kroz ovo vrijeme Adventa hodočastite u mojoj nutrini. Molitvene nakane ćemo ti prinesti u devetnici bebico ljubljena, Spasitelju života našega. Isuse obasjaj nas ljubavlju svojom sve, da ozdravimo od ranjenosti svjetovne. Pomozi nam osnivanju obitelji po uzoru na tvoju Svetu Obitelj. Neka nam dječica budu ozdravljenje, razgranaj nam korijenje, umnoži plemena Abrahamova. Blagoslovi rođene i one koji se imaju roditi po isprošenim vapajima svetih i raskajanih sluga. Isuse učini srca autentična od milosnih zračica tvojih. Božićno čudo nam pokloni. Amen. 💦🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 29.11.2022.

 

Nema komentara:

Objavi komentar