ponedjeljak, 21. studenoga 2022.

ANĐEOSKA LJUBAV DUŠA

ANĐEOSKA LJUBAV DUŠA💕

Moja blagosti,
moja slatka utjeho u bolesti,
tišina je kazivala da mi fališ,
i je tvoj je glas moja duhovna tabletica,
skupa smo radost u Gospodinu.

I ne razumijem...
i ne razumiješ...
Otkud ti i ja sanjivi pod 
ovim zvijezdama!?
Tko smo, jer u duhu smo si znani,
a baš smo nešto u 
svijetu ovim tijelom strani.
Tko smo i od koga smo to izabrani!?

Kroz testove idemo...
ali uvijek jedno o drugom brinemo.

I zašto u tvoja rebra svoje cvijeće sadim,
zašto našu ljubav bez dodira slavim!?

Zašto sam ljubav srca tvog poželjela,
pitaš li se da nije Bog, a ne ja!? 

Tko me je smjestio u aorte tvoje kao 
pticu da ti pjevam!? 
Ja vjerujem Gospodinu, 
ja vjerujem da tebi baš tebi fali pjesme,
da piješ je iz ove moje nebeske česme...
Da nauživaš se onog što ti je 
falilo još odavno, ono trajno iskreno, spokojno, neuništivo što blagoslov je tvoj.

Što bi ja od milog malog srca, 
nego ga blagoslivljala velikodušno.
I tražim samo da bude zacijeljeno potpuno.
Poticaj mi je krilo bijelo i nalipero nebesko.

Radost je nebo za tebe 
milo maleno zapisalo!

Prate te oči rajske, 
nisu nikad same tvoje zemaljske,
pa i ove moje u san ti dođu da ti
suzice iz očiju ne pođu,
smij se pozvani smo na 
palit zvijezdice smijalice duše. 

Znaš ti u sebi tko ti je čuvarica, 
tko ti je tu u srcu kao 
mali zaigrani raspjevani anđeo.
Donosim ti mirise Neba,
a to ti najviše treba!
Mileno ipak sve miriše na Raj,
ipak je sve drugo privid,
al nismo ti i ja,
mi se molimo 
kao anđel za anđela. 

Tko smo za zauvijek samo Bog dragi zna! 
Ali smo si brat i sestrica,
prijatelji nad prijateljima,
ljubav anđeoska radosna, 
u kojoj će pobjediti Životvorac!
Amen. 🎺🕊

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 20.11.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar