petak, 18. studenoga 2022.

ONO OD VJEČNOSTI

Meni je uvijek duhovnost stvarnija strana od ove materije, tolika zbilja da i u okovima tijela ta vjera u ljubav prija. I da 100% bol ovog tijela isprosi bezbol vječnog tijelašca nepropadnog. Pa evo sanjam, pa evo vizije volim, pa se sa dušom duše svoje u srcu molim. Radost mi je pjesma na usnama nasljednicama uskrsnuća. I vjerujem u rajska svanuća, iz boli se uvijek ide u bezbol koja nas doziva i Bog nas na primiti prije nego dotaknemo poziva. I što mi može bolest, to su samo napasti, kušnje, test vjere... a ja znam da Gospodin uslišava moje raskajane želje. Tamo ću gdje mi je vjera izrasla, tamo ću međ krila čestitog anđela. I to što sam učahurena, o znajte da ljubav je nebeska u manama tijela skrivena, na križ od rođenja pribijena, ne žalite me radujte se jer sam ja radosnica Božja sve da me svjetovno potpuno izranjava. To su samo trudovi koje moram izdržati za Raj, navjestiti patnji kraj. Jer rodi ti se iz sjemenke vjere sve, što Gospodin obećao je. Amen. 🕊

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 18.11.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar