subota, 5. studenoga 2022.

SVETO LICE KRALJUJ U MOJOJ DUŠI

Kraljuj srcem mojim svjetlosti. Ljubavi prožmi me, ljubavi iscijeli me, Duhom Svetim ohrabri moje srce za dane buduće. Osvijesti me Svemogući da si moja stalna prisutnost i da se nemam čega bojati. Pročisti me da odstupi od mene sve protivno ljubavi. Nastani radost svetu u mojoj duši da se dobrovoljno darujem za spasenje duša. Opasaj me poslušnosti tvojoj umilnoj Riječi, da ozdravim i tijelom i dušom i potaknem duh vjere u svima. Nevidljiva dragosti ispunjaj me hvalospjevima, nadama, uzdanjem u ono nepropadno. Vodi me tamo gdje nema svjetovnog, vodi me duhom spremnim ti služiti vjerno. Duše Sveti otkri tko smo, zasjaji milosno u nama, da sjajimo svima pozivom na obraćenje. Sveto Lice ti govori kud nam je, da slušamo samo tvoj duh koji šapuće iz križa. Otvori nas za navještanje istine, da se oslobodimo od svih lažni maski i pretvornih ljudi. Ljubavi sveta daj da te upoznamo svi, koliko god trebalo bitke u našem umu i srcu. Oslobađaj nas... opasaj nas svojim nadahnućem. Žeđam svete misli, zato misli ti vječna ljubavi. U tvoju se Riječ uzdam kao u vodu koja me krijepi ožednjelu, kao u zrak koji dišem i ljubav koja mi suze briše. Sve svoje nade tebi darujem, uzdanje moje sve si mi ti. Stvaraj kroz mene male nade beznadnima, da se proslavi molitva Gospodnja. Izbavi nas iz rana grijehom, izbavi nas iz neljubljenosti, jer ti si ljubljenost naša. Moje vrijeme neka bude neprestalna posvećenost tvojoj tajnoj prisutnosti. Proslavi svoje Sveto Lice kroz moje bolesti i moje uzdanje u Tvoju milost. Ištem milost da si ti moja vječna radost, moje trajanje hrabrosti na zemlji. Pomogni mi u ozdravljenju bližnjih i mene, utrostruči moju ljubav i vjeru da se dogode čudesa tvoja. Slušam te i primam sve što mi želiš darovati. Fala ti za sve moj ljubljeni. Fala što me slušaš ovdje kroz moje malo srce, kroz osluškivanje moje duše. Po svuda si moje božansko spasenje. Očima svojim otvaraj oči moje koje te u ovoj tišini blagoslivljaju i vole. Bolest si mi okrenuo u pjesmu slavljenja u vjeru da iz nje izrasta spasenje i uslišanje molitve. Spremna sam čekati miline vječnosti. Sve što je u meni ljubav je, vjerujem i divim se tvojoj dobroti. Govori mi golube mira, da i ja znam donositi mir nemirnima. Blizino ljubljena ostaj sa duhom mojim u svim koracima života, oživljuj me Bože Živi da uskrsne milina u meni. Amen. 🎺🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 5.11.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar