subota, 5. studenoga 2022.

NAŠA BAJKA

NAŠA BAJKA💕

Ljubljeno u vjeri grlim sve naše,
radosne glasiće, brižne zagrljaje!
Ljubav je moje ruho nade,
kojom se prekrivam da cjelivam.

Sad pođimo tamo gdje nas čeka 
sve uslišano, jer sve što je u srcu 
to je naše zauvijek.

Uđimo svečano u naš topli dom,
među same mirise svijeća i cvijeća i 
Božićnih kreacija, idemo dječici 
izraditi simpatične kolačiće i ukrase za bor, 
kupiti im najlipše darove za 
svetog Niku.
I tebi odjelo da ti zacenemo od smija,
kada te doprate anđeli do
čizmica malenih.

Zadrži me tu gdje moj duh sa tvojim živi.
Uspavaj mi bol, uspavaj mi čekanje na čudo.
Pusti da te ljubim srcem sanjara.
Da živim kao ljubav u tebi.
Bez tebe mi kosti plaču,
sviraju melodiju spasenja...
I da te ne volim ovako svetim osjećajem,
budila me bolnu nebi ova molitva.

Zato me ušuškaj ti koji si 
samo moj u topli dom
srca svog, upali kamin i nemoj da ugasne...
Jer uskoro će sipiti pahulje, 
nebi da ljubav smrzne se i 
upalu mi dobije srce. 

Radije izgradimo sa dječicom snjegovića.
Izgradimo i iglu, 
glumimo malene eskime,
igrajmo se kao da ništa 
drugo sad ne postoji.

Odnesi me u ljubav, u mir.
U obostranu voljenost! 
Amen. 💦🎺🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 4.11.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar