subota, 30. siječnja 2021.

VJERA KAO DAR BOŽJI

📖Hebrejima 11,1 A vjera je već neko imanje onoga čemu se nadamo, uvjerenost u zbiljnosti kojih ne vidimo. U vjeri ljupkoj disati će radosno pluća moja, jer im Bog priređuje sveta čudesa. Koliko lipote Duh Sveti za dušu moju čuva, taj osjećaj svetog ganuća ispunja mi oči suzama zahvalnicama. Ne plaši me ova muka ni bol, jer i da padnem i tamo je moj Gospodin da me u zagrljaju milosnom podigne. Služavkica sam bez straha, jer je moj mir Isus. On je kruh anđeoski i kada primam Tijelo Njegovo osjećam se anđeoskom sestricom, kako divna milost obične smrtnice i grešnice, zadobiti oprost i naći se pred oltarom gdje teče ozdraviteljka predragocijena krv i voda Krista kralja. Najlipši je dar vjera, koja proizlazi iz darovne svete ljubavi. 

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 30.01.2021.

Nema komentara:

Objavi komentar