subota, 2. siječnja 2021.

GDJE SI LJUBAVI

Gdje sanjaš osjećaje moje, da li si nečiji zabunom postao!? Tko te ukrao mome ❤️ i zašto te nema tako dugo... Ili si sam i ne znaš još da postoji ona koja će isprositi čudo po molitvama mojim i tvojim. Eh da si me bar upoznao davno da ne ginemo... eh da si mi dušu kao što mi prisni vide vidio, ne bi se moga križa stidio ti bi me obranio, nebi me crni anđeo ranio, o bijelokrila zaštito želim prestati sve ove godine pisati, prestati disati i suze brisati, tebi u nebeski stan se vinuti, a sve što imam je stih. Živim vjeru u sebi. Nađem te, čuvanjem duše, tko da mi te zabrani... Muka tijela? Haljina crna umjesto bijela...? Ne moje slađano muka mi te daruje. Jer Bog mojom dušom kraljuje. Vječnost je za mene i tebe, tamo se duše pod veom tajne pronalaze. Čuvaj me u duši molitvenoj, misli na mene. Nebo nas čuje. Ne razočaraj nade moje. Pobjedi tamu Kristoliki Junače, izdrži zbog Boga i mene. Nađi me na Nebu obraduj me, kad te muka moja naći ne može. Srce moje u tvoju ljubav anđeosku zauvijek će da vjeruje. Ljubav moje duše i sad čuva te. Snađem se iz okova izađem, da bi bila tvoja lipota, tvoja brižnost i radost života. 🕊️🙏

Od ❤️ Ana Emanuela, Bilaj 2.01.2020.

 

Nema komentara:

Objavi komentar